9 mai 2009

My B-day

Deci pregatiti-va ca am foarte multe de povestit.
Incep prin a va multumi tuturor celor care mi-ati urat "La multi ani!".
In al doilea rand, vreau sa le multumesc prietenilor mei care mi-au fost alaturi zilele astea. Va iubesc.
De ziua mea s-au intamplat foarte multe. Am inceput in forta. Pregatire, curs de mediatori de conflicte, scoala si terminand prin cel mai tare bal ever. Cel putin pentru mine.
Sa va zic despre bal. Cei de la Centrul Anti-Drog din Ploiesti organizeaza cate un bal Anti-Drog pentru fiecare liceu din oras si joi, 7 Mai, a fost randul liceului Spiru Haret. Nu m-am pregatit prea mult pentru acest bal. M-am imbracat in blugi, adidasi si tricou pentru a ma putea simti cat mai confortabil si a fost perfect. Am ajuns acolo si incepusem sa ma plictisesc. Si a venit Andra[multumesc Andra :D] sa ma intrebe daca nu vreau sa particip cu Sorin[nu te mai omor :P Doar iti multumesc.] la concursul de Miss si Mister. Ma rog, concursul nu era pe perechi, dar nu asta conta. Am acceptat pentru ca majoritatea stiu ca as face aproape orice pentru prietenii mei. In fine, prima proba a fost de prezentare. Cica aspectul fizic ar fi contat, deci nu prea aveam vreo sansa in fata fetelor de la clasa a 9-a care erau cu rochite, pantofi cu toc etc. A doua proba, dans. Vals, tango, rock'n'roll, populara. A ramas la atitudinea mea sa-mi aleg partenerul la aceasta proba. Si daca tot m-am inscris cu Sorin l-am ales pe el. Eu m-am super distrat. [Scuze ca te-am calcat :))] Ma rog, am calcat cam pe toata lumea. Cel putin la tango n-a scapat nimeni. :)) Iar la proba a treia, care a fost si decisiva, a fost un chestionar anti-drog la care am avut cel mai mare punctaj [114 puncte, parca]. La baieti in loc de proba cu dansul a fost o proba la care trebuiau sa faca flotari. Nu prea stiu ce-au facut ca n-am fost de fata. :( Si in final, castigatorii. La baieti castigator a iesit Sorin. Felicitari inca o data. Iar la fete... ia ghiciti cine. AdDa. :))
Eu una nu ma asteptam sa se intample asta, desi Marina si Sanda [Va ador >:D<] tot strigau "AdDa!". Da. A fost un cadou foarte frumos de ziua mea.
Le multumesc mult celor de la 10B alaturi de care m-am distrat foarte bine. Si le multumesc si colegilor mei de la 10E si, in special, lu' Thieo, Creatza, Ady si Nica.
I love my friends.
Acum sincer, nu mai iubesc pe nimeni mai mult decat pe cei care intre timp mi-au devenit foarte buni prieteni.
We rock. \m/
Si ca sa nu se termine, inca mai petrec. Azi cu familia, maine iar cu prietenii.
Si sa nu uit. Am un anunt important de facut. Cei din Ploiesti sunteti asteptati marti, intre orele 11 si 16 in fata Primariei Ploiesti sa participati si sa ne ajutati sa dezvoltam o actiune foarte importanta. Veti vedea mai multe la fata locului.
Cam atat am avut de zis.
Inca o data MULTUMESC.
Va las cu melodia lui Elvis Presley - Jailhouse Rock.

3 comentarii:

  1. Pai ce mai pot sa spun. Habar nu ai cat ma bucur ca te`ai simtit bine si ca ai fost fericita. Si da.. nu`mi place sa mi se multumeasca:P.
    Te iubim, doar esti AdDa noastra:x. Si da.. WE ROCK \m/ ;x.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze ca m`am repetat :-s. ("si da") :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Marina repetita este scuzata. Si trebuie sa accepti multumirile. :P >:D<
    Si eu va iubesc. :x >:D< :* :x

    RăspundețiȘtergere