24 septembrie 2008

Here I go again!

A trecut mult timp. Poate prea mult, as spune eu, de cand n-am mai scris nimic. A venit toamna si am intrat in starea aceea de melancolie pe care cu greu o pot depasi an de an. Plus ca a inceput si afurisita asta de scoala. Teme, testari initiale.. de ce avem nevoie de toate aste? Dar revenind.. starea mea de spirit refuza total sa se imbunatateasca. Poate doar concertul RBD din 6 septembire 2008 mai ma face sa zambesc atunci cand imi aduc aminte de cele mai frumoase momente din viata mea. Copilaria mea, scoala si prietenii pe care nu i-am mai vazut, o melodie, fotografiile primei iubiri, amintirile din camera mea, toate astea vor ramane candva in urma mea. Este o prelucrare a melodiei care rasuna destul de des undeva in mintea mea. Si tot asa visez cu ochii deschisi fara sa-mi pese catusi de putin de ceea ce se intampla in jurul meu. Evident din discutie vor iesi prietenii si familia pentru care sunt oriunde, oricand desi unii nu merita. Da' asta e firea mea.. sa iert si sa uit. Fuck that! Si tot cu visele ma gandeam ca poate vine si Craciunul ala mai repede.. nu de alta, dar asa ce mi-e dor de o vacantaaa... si de zapadaaa... P.S.: Nu stiu pe cand un urmator post... 8->

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu