17 noiembrie 2008

Nimeni nu se poate pune in locul meu

Cum sa explici ceva ce nu poti intelege nici macar tu? Cum se poate sa dai explicatii pentru ceva ce iti doreai sa fie bine? De ce increderea in altii iti aduce atatea dezamagiri? Imi pare rau si ma simt vinovata pentru anumite lucruri, dar tradarea doare mai tare mai ales cand ultimile 2 luni din viata mea au fost mai triste decat toate momentele triste din acesti 16 ani la un loc. Dar se pare ca altii nu inteleg. Din pacate... si da, DoDo... la tine ma refer. Eu te-am inteles, dar tie prea putin ti-a pasat de ce am vrut eu si de ce am simtit eu. Si stii ca nu pot sta asa... te-am iertat pentru tot, dar supararea mea e tot acolo. Tot trista sunt si daca ti-ar pasa macar 1% de mine ai putea sa fii langa mine si sa nu ma tradezi macar de dragul celor 10 ani de prietenie dintre noi. Si daca nu-ti pasa... asta este... viata merge inainte. Voi fi trista ceva timp de aici incolo, dar la un moment dat va trebui sa trec peste.
Iar voi... Ammy, Theo, Nica, Costin... pe zi ce trece imi demonstrati cat de mult tineti la mine si asta ma face sa va multumesc.
Si mai exista o persoana la care am ajuns sa tin fara sa vreau. Si chestia asta o crede cine vrea, iar cine nu... Go and get a f****n' life!
Si mai trebuie sa le multumesc foarte mult celor de la French Kiss care ma inveselesc ori de cate ori ii ascult. Iti multumesc mult in special tie Dan, care esti foarte haios si care in curand vei fi tatic! Cum v-am spus si tie si lui Miki va repet... veti fi cei mai tari parinti ever!! Serios!!!
Si vreau sa anunt pe toata lumea ca o vorba buna poate schimba o zi intreaga, iar o vorba mai putin buna poate face din o zi amuzanta si fericita, o zi oribila si perfect idioata.
Si desi viata mea e destul de nasoala in ultimile luni... e a mea, oameni buni!
Imi pare rau daca am jignit pe cineva, dar invatati-va sa ascultati adevarul si sa vedeti realitatea pentru ca de azi inainte de la mine veti citi doar lucruri directe, fie ca va convine, fie ca nu.
Noapte buna voua pentru ca la mine nu va fi asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu