22 noiembrie 2008

Toti trei

Printre atatea momente frumoase s-au strecurat si cativa 'paraziti' care nu ma lasa sa fiu linistita. Neincrederea mea in ceea ce se intampla devine tot mai apasatoare, iar cand imi aud prietenii spunandu-mi ca nu merita incep sa realizez tot mai mult ce fel de persoana esti. Daca voi reusi sa descopar adevarul iti promit ca nu vei mai auzi vreodata de mine.
In alta ordine de idei, trebuie sa povestesc si eu ce a povestit si Dan Fintescu pe blogul lui si anume povestea lui Ionel din Arad, un om simplu care acum doi ani a cunoscut doua fete. Acestea erau bune prietene, au facut facultatea impreuna si erau colege de apartament. Toate astea pana in momentul in care amandoua au aflat ca Nelutu se vede cu fiecare. Acestea au pus capat prieteniei lor si au ajuns sa locuiasca in orase diferite, la 50 km departare. Nelutu le spusese fiecareia ca a terminat cu cealalta, dar de fapt a ramas cu amandoua. El a considerat de cuviinta sa le cumpere cadouri identice. Haine, accesorii, ceasuri, telefoane etc. identice. Dar acum ele vor sa se marite. El considera ca este mai bine sa-i spuna fiecareia ca este cu alta. Ele hotarate l-au provocat sa stabileasca o intalnire cu toti trei. Nelutu om corect a acceptat si a stabilit ca pe data de 23 Noiembrie 2008, sa se intalneasca toti 3 in apartamentul lui. Doar ca el s-a mai gandit la ceva, sa le puna sa se imbrace cu aceleasi haine.
Eu una as da orice sa fiu de fata la intalnirea dintre cei 3. Cred ca as fii in stare sa rad cat n-am ras toata viata. Imi pare rau pentru Nelutu si pentru cele doua fete, dar cineva sigur pleaca sau ramane batut. :))
Asa povesti ca la French Kiss nu prea mai se gasesc in alte parti.
Have a nice and rainy week-end. Sau inzapezit pentru unii. Iar ca sa fie lista completa, insorit pentru altii.

2 comentarii: