3 decembrie 2008

Este iarna

Iar si din nou, la infinit, este iarna. Este decembrie, luna cadourilor si a bucuriilor si surprizelor. Dar oare se mai gandeste cineva la vara? Eu da. Ascultand piesa urmatoare imi aduc aminte de cat de frumoase sunt verile.
Si mai ma gandesc cum ar fi sa ninga vara sau sa poti face plaja iarna? Ciudat si frumos. Sa stai la plaja pe zapada. Sa arda soarele, dar zapada sa-i calmeze razele patrunzatoare. Sunt o visatoare. Si asa voi ramane. Astazi iar este ceata. Nici nu ploua, nici nu ninge, nici nu bate vantul, nici soare nu e. Este ceata. Si totusi sunt 4°C. Vreau macar sa ninga sa am de ce sa ma bucur. Ceata imi da o stare de plictiseala, moleseala, melancolie. Kiss Fm-ul nu se incarca in winamp. Trist. Azi la liceu. Plictiseala. Cea mai buna descriere. 7 ore de stat si pazit liceul si ajutat profesorii. Hai sa rupem monotonia cu un zambet. Oare ce va fi? [Scurta pauza de cugetare] M-am intors. Am auzit ca sarbatorile in familie au un alt sens, sunt mai frumoase. Dar stiam deja. Oare anul asta ce va mai fi? Abia astept sa treaca luna asta. Nu vad lucruri extraordinare in aceste zile ale lui Decembrie. Dar daca nu va fi cum cred eu atunci voi fi nevoita sa rectific. Vreau sa visez mai departe. Sa ma gandesc ca ninge. De ce nu ninge? Eu vreau sa ninga! [O mica reproducere a Domnului Goe] Imi place. Sa stau. Sa nu fac nimic. Oricui ii place chestia asta. Niciun sens si acelasi inteles. Nothin' more to say. Dreamin' out loud.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu