6 decembrie 2008

Mos Nicolae

Poate nu mai cred in Mos Nicolae, Mos Craciun sau Iepurasul de Paste, dar bucuria de a gasi cadouri in ghetute si sub brad a ramas la fel de mare ca atunci cand eram copil. Si tot mai frumoase sunt sarbatorile in familie, alaturi de cele mai dragi persoane. Fiecare cadou inseamna o multumire sufleteasca. Stiu ca merit sa primesc cadouri si ador zilele de sarbatoare cand stiu ca voi primi cel putin un cadou. De exemplu astazi am primit haine. Chiar mi-au placut foarte mult.
Si pentru ca este Sf. Nicolae trebuie sa-i spun "La Multi Ani!" mamei mele si tuturor prietenilor ce poarta nume derivate de la Nicolae.
Mi-ar fi placut sa am aproape o persoana astazi, dar nu se poate. :(
Credeam ca va fii cadoul meu de Mos Nicolae, dar nu a fost sa fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu