3 ianuarie 2009

Bun venit, 2009!

Odata cu inceputul noului an am simtit nevoia sa fac o schimbare. Si ce putea fi mai bun decat un skin nou care in esenta prezinta una dintre cele mai arzatoare dorinte ale mele?! Acum poate va intrebati ce dorinta. Aceea de a ajunge in Japonia, in tara care imi inspira foarte multe lucruri si trezeste in mine sentimente nebanuite, nedescoperite. Imi doresc sa vizitez acele locuri pe care le vad in zecile de fotografii stocate in laptop de-a lungul anilor, sa cunosc cultura si traditiile care fac pariu ca sunt deosebite, diferite, complexe. Imi doresc sa vizitez marele Tokyo, orasul pe care nu l-am vazut decat in filme, dar despre care mi-am facut o parere nedescriptibila in cuvinte. Mi-ar placea sa simt mirosul florilor cu aspect feeric si amestecul cromatic al acestora. Nu-mi doresc decat ca visul meu sa devina realitate pentru ca eu cred din tot sufletul in el.
Dar revenind la incpeutul unui nou an.
Multe lucruri vor fi noi.
Planuri. Obiective. Persoane. Locuri. Prieteni.
Sper din toata inima ca 2009 sa nu poata fi comparat cu 2008 in niciun fel. Imi doresc sa fie de mii de ori un an mai bun si mai linistit decat cel trecut.
Ma bucur sa va primesc pe blogul meu si in acest an si poate veti fi si voi mai activi, veti comenta mai mult si veti avea cat mai multe pareri.
Multumesc.

2 comentarii:

  1. Si eu sunt fascinata de Japonia si de cultura ei:).Iti doresc ca in 2009 sa ajungi prin locurile nebanuite ale Japoniei si sa descoperi cat mai multe lucruri frumoase:).Frumos blog:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lavu. Multumesc mult. Desi nu cred ca o sa ajung anul acesta. Mai astept. Poate cand voi fi mai mare... >:D<

    RăspundețiȘtergere