21 ianuarie 2009

President Barack Obama

Interpretarea viselor este oare chiar atat de importanta? Daca m-as lua dupa lucrurile pe care le visez ar trebui sa fiu fericita sau speriata? In ultima vreme visez persoane pe care nu le-am visat niciodata in viata mea si pe care le vad foarte rar si nici nu ma gandesc prea des la ele. Ar trebui sa inteleg ceva din chestia asta?
As dormi, dar mi-e teama sa nu mai am vreun cosmar ca acum 2 nopti cand am crezut ca mor in somn. Doamne fereste! Nici nu ma gandesc prea mult la ceea ce visez, dar unele chestii sunt chiar interesante. De exemplu, acum foarte multi ani, vreo 6 sau 7 ani, aveam un vis. Si acela se repeta. Se facea ca aveam un frate mai mare care era intotdeauna langa mine si avea grija de mine. Era imposibil, dar visul ala se repeta aproape zilnic si asta ma punea pe ganduri. Eram si eu mai mica, nu intelegeam prea multe. Dar de atunci si pana acum s-au intamplat multe. Si daca m-am schimbat asa cum eu consider, de ce mai am inca acel vis? Acelasi vis cu fratele mai mare... :
Sa schimbam subiectul cu ceva mai interesant. Nu stiu daca ati observat, dar pe toate posturile tv, la radio, in presa si pe internet se vorbeste numai si numai despre Barack Obama. E chiar genial noul presedinte al Statelor Unite ale Americii si chiar si foarte haios.
Foarte interesant juramantul depus si discursul pe care Barack Obama l-a sustinut la Casa Alba.
Nimic mai important astazi.
Si sa nu uit... vreau zapada!!! Unii, din diferite motive, cred ca ma veti injura, dar imi asum riscul pentru ca am un chef nebun de bulgareala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu