19 februarie 2009

Problema de logica

In primul rand, trebuie sa-mi cer scuze pentru ca postez cam rar, dar nu am prea mult timp liber.
In al doilea rand, vreau sa va povestesc ceva. Mai exact sa va dau de lucru. Eram ieri, miercuri, la scoala, la ora de matematica si profa a impartit asa numitele Axiome, niste carticele cu probleme de matematica. Colegii mei curiosi au rasfoit Axioma si au gasit urmatoarea problema, care desi pare complicata este foarte simpla. Astept sa vad ce raspunsuri gasiti voi.
"Mironut este fiul sorei tatalui ficei fratelui mamei Mariucai, dar mama lui Mariuca este sora cu mama lui Mironut. Ce relatie de rudenie este intre Mariuca si Mironut?"

7 comentarii:

  1. Eu cred ca sunt veri. Prima parte cu mama, fratele, fiica te ameteste rau si nu sti ce raspuns sa dai.

    RăspundețiȘtergere
  2. @eRRmy asa este. :D Stiu ca prima parte te baga in ceata. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. well... s-a dat de gol problema cand a spus ca mama lui Mariuca este sora cu mama lui Mironut. xD

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andrei asa e, doar ca in prima faza esti captivat de prima parte si nu mai citesti si ce grad de rudenie este intre cele doua mame. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta mi-a adus aminte de melodia aia mai veche, "I'm my own grandpa". Daca gasesti versurile o sa vezi niste incurcaturi si mai mari decat astea. :)) A da, Mariuca si Mironut sunt veri.

    RăspundețiȘtergere
  6. eh :)) o sa ma gandesc la problema si o s-o rezolv.
    acum inca este prea devreme pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  7. @Seby am gasit versurile si melodia. Foarte amuzant. :D Si da, sunt veri. Nu era deloc greu.
    @Lucky te astept cu un raspuns. :P

    RăspundețiȘtergere