27 martie 2009

Week-end

Hei! Viata e frumoasa! Cine ma aude zice ca mint, ca nu-i adevarat. Nici eu nu prea cred ce zic. Chestia este ca sunt vesela, fericita pe dinafara, desi in interior sunt foarte trista. Dar conteaza ce se vede nu ce stiu doar eu.
Ma asteapta un week-end frumos. Role. Prieteni. Distractie. Plimbare.
Abia astept. Dupa o saptamana oribila merit si eu sa imi revin si sa-mi incarc bateriile. :D
Ma gandeam la cat de putin mai este pana vine vara. Deja devin nerabdatoare. As putea sa va povestesc o gramada de chestii despre vara, dar ca sa nu repet lucruri din postarile anterioare va las sa mai lecturati si singuri aici.
Stiti ca am o noua pasiune? Adevarul este ca nu e ca un drog. Este vorba despre un joc. Un joc de care toti ati auzit cu siguranta, un joc ce iti capteaza atentia si te tine nedezlipit de calculator. Este vorba despre Sims 2. Si bineinteles acele multe patch-uri existente.
Voua ce jocuri va plac si va tin neclintiti din fata calculatorului?

6 comentarii:

  1. Buna, daca esti interesata de link-exchange lasa un mesaj aici

    http://kaloo.info/?page_id=79

    RăspundețiȘtergere
  2. eu AM FOST dependent de World of Warcraft.... m-am lasat pentru ca viata reala este mult prea frumoasa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. la mine fluctueaza cu timpul, tipul de jocuri preferate.
    Pana acum am avut chef de shootere(Left 4 Dead, Half life), acum am vazut niste episoade din Top Gear si am chef de jocuri cu masini(NFS, Burnout).. Probabil ca peste vreo saptamana o sa am chef de strategii (Age of Empires, Warcraft), iar mai incolo o sa ma intorc la shootere.
    Am jucat Sims 1&2 dar nu o sa mai joc pana nu apare Sims 3, in iunie.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andrei sa stii ca ai dreptate.
    @Seby si nu-i asa ca Sims e cel mai genial joc? :)) Cred ca ai jucat cam tot ce se putea, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt o mare fana a jocului Sims2:P..Adevarul e ca te poate tine si toata ziua in fata calculatorului,si da e genial:P.Mai ales patch-urile:D.Have fun!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Lavu asa este. Mai imi lipsesc 3 patch-uri. :)) Cel mai tare joc. :x Have fun too.

    RăspundețiȘtergere