6 aprilie 2009

Aprilie, luni

Inceput de saptamana. As fi vrut sa va scriu o continuare, dar limba noastra este o c.... si s-ar putea sa se inteleaga alte lucruri. Asa ca mai bine va povestesc ceva ca pentru o zi de luni. Mai avem saptamana asta si apoi iar vacanta o saptamana. Cred ca pauzele lungi si dese chiar sunt cheia marilor succese. Adica o pauza d-asta de o saptamana nu strica nimanui. Mai ales acum cand suntem exagerat de solicitati. Inspectii, lucrari, ascultari, teme. Si dupa toate vine si bine meritata rasplata... vacanta de Paste. Cam scurta as zice eu, dar nu mai conteaza cand ma gandesc ca am o saptamana intreaga de trezit la ce ora am chef si de adormit cat mai tarziu cu putinta. Role. Caldura. Prieteni. Cam asa cred ca va pot ilustra vacanta care o astept.
Si acum ca mi-am amintit ca azi e luni, vreau sa va provoc sa urmariti cateva din video lui Alice. Mi se pare foarte tare. Eu am vazut-o prima oara pe blogul lui eRRmy si de atunci vad toate filmuletele ei.
Ca pentru o zi de luni n-am mai nimic important de zis decat sa aveti o saptamana frumoasa.
Si ca sa incepeti saptamana cum trebuie ascultati melodia urmatoare:

3 comentarii:

  1. Dupa excursia de care am avut parte in weekend eu ma simt ca intr-o continua vacanta, dar dupa vacanta de Paste ma apuc serios de invatat ca acum se face mai si dau tezele.

    V-a fii o primavara super frumoasa, mai ales ca este o caldura.

    De cand am intrat sa vad filmuletele lu'Alice, le urmaresc mereu pe toate.

    Va doresc tuturor o primavara cat mai frumoasa, iar melodia de la holograf sa va faca frumoasa fiecare dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ink o saptamana d scoala c najpa :( , oricum trece repede si o sa ne trezim sarind peste toate la vacanta de vara :X

    RăspundețiȘtergere
  3. @eRRmy spor la invatat, in primul rand. Pune-te pe treaba ca este in favoarea ta.

    In al doilea rand, multumesc pentru urarile tale superbe si sa stii ca va fi o primavara de vis, aproape ca si vara datorita caldurii. :))

    In ultimul rand, Alice e tare, orice ar comenta unii. :D Si noi stim asta. :)


    @Robert si mai e foaaaarte putin pana la vacanta de vara. 8->

    RăspundețiȘtergere