23 iunie 2009

Auditie placuta!

Cel mai frumos inceput de saptamana de pana acum. Cum ar putea sa nu fie frumos cand aproape toate merg perfect?
Atata muzica si atatea videoclipuri...
Nu-mi place sa ma dau mare, dar acum chiar am cu ce. Cu ocazia videochat-ului de la eOk eu, eRRmy si Ammy am castigat cate o invitatie la concertul Voltaj V8 din 25 Iunie 2009, la Sala Polivalenta din Bucuresti.
Cand am auzit ca am castigat nu-mi venea sa cred. Si cand am auzit si de prietenii mei, pe buna dreptate ca eram in al 9-lea cer. High! Euforica ceva de speriat.
Calin Goia zicea cam asa: "...si pentru ca cineva a zis imediat: <>, adda23, ii dam si ei si lui e...eRRmy." Cum sa nu fim fericiti? Multumim muuuult!!!
Inregistrarea videochat-ului o gasiti pe eOk.
Bineinteles ca ma uit incontinuu la videoclipul piesei "Vara trecuta" si visez.
Si ca s-o tin din premiera in premiera, am descoperit pe blogul lui OLiX noua piesa si noul videoclip semnate Skizzo Skillz - Pierdevara.
Suna genial piesa, parerea mea. Si videoclipul este potrivit melodiei.
Si din intamplare am nimerit si pe site-ul apropo.ro, unde am gasit si videoclipul uneia dintre piesele mele preferate, Neylini - Muleina.
Si pentru ca cea mai buna muzica se asculta la Kiss am adaugat in sidebar un gadget care reda live muzica de pe Kiss Fm pe blogul meu.
Auditie placuta e tot ce va pot spune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu