26 iunie 2009

Michael Jackson - The King

Stim cu totii ca Michael Jackson a murit. Este deja peste tot in lume prezenta stirea asta. Stiti deja ca a murit in urma unui stop cardiac sau cel putin asa a fost informata populatia planetei.
Este o nebunie ce se intampla. Eu inca nu pot sa cred. Plang, ma uit la stiri, pe Internet si nu pot sa cred. Mi-aduc aminte cum l-am ascultat prima oara pe Michael. Aveam cam 5 ani. Stiu ca bunica mea avea, are si acum, o caseta cu inregistrarea concertului din 1992 sustinut in Romania. Eram fascinata de vocea lui, de prezenta lui scenica, de Michael Jackson insusi. Am revazut caseta aia de zeci de ori, de sute de ori si nu ma saturam niciodata de ea.
Este o zi trista pentru intreaga lume.
Michael este o legenda. A intrat in istorie si acolo va ramane.
Am auzit de la Mtv cum ca Michael a inregistrat foarte multe piese pe care nu le-a lansat inca doar pentru ca isi dorea sa fie lansate dupa moartea sa ca o mostenire pe care o lasa copiilor sai.
Parerea mea este ca regele muzicii pop nu poate fi comparat cum fac multi. Nu poate fi comparat nici cu Bob Marley, nici cu Elvis Presley, nici cu nimeni. M.J. este unic. Michael nu va fi niciodata uitat si asta este cat se poate de clar.
Cum a spus Michael: "If I don't mean it, I don't say it."
Chiar a fost un idol pentru multi artisti, pentru multe persoane, nu doar pentru mine.
Un geniu. Michael, Jacko, M.J., regele, toate au acelasi sens: MEGASTAR.
Michael nu va muri niciodata. El va trai intotdeauna in inimile a miliarde de oameni.
Vom ramane mereu cu melodiile si videoclipurile consacrate: Thriller, Bad, Beat it, Billie Jean, Black or White, Earth song, Heal the World etc.
Poate ca Dumnezeu avea nevoie de mai multi ingeri acolo sus asa ca l-a ales pe cel mai grandios artist pentru a fi inger. Un inger ce nu poate fi uitat.
Dumnezeu sa-l odihneasca pe acest mare artist.
Condoleante familiei Jackson.
Odihneste-te in pace, Michael!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu