14 iulie 2009

Another part of my summer holiday

Domiciliu mutat. Unde? La bunica. Perioada? Nedeterminata. Si... la bunica NU inseamna la tara! :D Doar o alta parte a orasului. Macar aici am cu cine sa ies, cu cine sa ma distrez. Nu ma plictisesc foarte rau. Si in comparatie cu statul la mine acasa este de 10x mai bine.
Incep sa simt si eu ca-s in vacanta, desi m-am super saturat de ea. Stiu... eu ma vaitam ca vreau vacanta si acum ma plang ca nu-mi mai place. Pai trebuie sa recunosc ca mi-este dor de colegii mei zapaciti, de profii teroristi si de statul la ore si in pauze. :)
In curand o sa fac o vizita Marii Negre. Abia astept. Mi-este atat de dor de mare. N-am revazut-o de aproape un an. Mi-e dor de valuri, de briza marii, de apusurile si asfintiturile pe plaja. Momentan visez doar.
Si acum va parasesc pentru ca a inceput 'Heroes' pe Antena 1. Super serial.
Noapte buna.

3 comentarii: