2 septembrie 2009

End of summer

S-a terminat vara. E atat de trist. Deja a doua zi de septembrie, de toamna. Se resimte faptul ca nu mai suntem in sezonul estival datorita temperaturilor mult mai scazute decat in lunile de iunie, iulie si august. Imi va fi foarte dor de vara. Dar sa privim partea buna a lucrurilor. Mai sunt 12 zile de vacanta. Cum le petreceti? Eu am sa profit cat mai pot, pana in ultima zi de vacanta. Cum? Va povestesc eu peste doua saptamani.
Pana atunci sa comemoram vara tocmai trecuta. Am avut parte de temperaturi ridicate, pana la 38 grade C, multa muzica si noi prieteni. Da, mi-am facut destul de multi prieteni si ma bucur ca am cunoscut unele persoane. Ma bucur ca am descoperit si personalitatea altora si cat de bine este sa nu te increzi atat de mult in unii. Am invatat multe vara asta. Si daca spuneam pana acum ca nu mi-a placut, va trebui sa rectific deoarece au existat si zile in care am fost foarte fericita. Si chiar daca nu toate au iesit asa cum imi doream timpul le-a rezolvat cat de cat. Inspirata de eRRmy voi face si eu o lista cu cateva din melodiile pe care le-am ascultat de zeci de ori vara asta.
Connect-R - Burning love
Deepcentral - Russian Girl
Inna - Amazing; Feeelo; Hot; Love
Alex - Secret Discret
Alesha Dixon - Breathe Slow
Beyonce - Halo; Sweet Dreams; Poison
Black Eyed Peas - Boom Boom Pow
Bob Taylor & Inna - Deja Vu
Daniel Merriweather - Change
David DeeJay & Dony - So bizzare
Deepside Deejays - Hold you; Beautiful Days(feat. Nick Kamarera)
Edward Maya & Alicia - Stereo Love
Eminem - Beautiful
Enrique Iglesias feat. Ciara - Takin' back my love
Fly Project - Unisex
Melodiile celor de la Hi-Q, Prodigy, Guess Who, Simplu, Savage Garden, Parazitii, Vama, Pitbull, Pink, Ne-Yo si, bineinteles, Michael Jackson n-au lipsit din playlist-ul meu toata vara si nu vor lipsi nici in continuare.
Dar totusi n-am ascultat de aproximativ 6 luni nicio melodie RBD. Eram fana, voi ramane fana, dar m-a durut prea tare despartirea lor incat acum daca ii vad la televizor in emisiunile inregistrate din Mexic si alte tari si ii aud incep sa plang. :( Acestea fiind spuse, va urez distractie placuta si ne rescriem curand. Welcome autumn!

2 comentarii:

  1. Cat de mult imi doream sa vina vara mai repede si acum a trecut ca si cum nu ar fi fost. Se simte cum vremea a inceput sa fie mai rece, sa vina toamna.

    Cred ca am sa fac in ultimile zile de vacanta, ceea ce nu am facut o vara intreaga, adica sa scriu =))

    Cu siguranta nu pot lipsi aceste melodii din playlistul fiecaruia.

    In concluzie, a fost o vara frumoasa, calduroasa, cred ca este ultima vara in care mai sunt considerat copil. Imi pare rau ca nu prea am facut acelasi lucruri ca si anul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  2. @eRRmy: Ca o concluzie, ti-a placut vara asta? Mie deja imi e dor de ea. A fost o vara frumoasa, dar abia o astept pe urmatoarea. Deja. :)) Se anunta o vara de neuitat. :D

    RăspundețiȘtergere