29 septembrie 2009

Kids

Am fost placut impresionata sa descopar ca unora chiar le-au lipsit postarile mele. Cred ca mie mi-au lipsit cel mai mult. :))
Ma gandeam azi despre ce sa mai scriu si mi-am amintit de Scoala Generala. Mi-am amintit ca atunci cand eram prin clasele a V-a, a VI-a completam oracole. Ati completat vreodata un oracol? Eu da, foarte multe. Unele chiar eu le faceam. Si ce ne mai distram noi. Mai ales ca aflam si multe lucruri noi. Nu uit ca majoritatea la mancarea favorita scriau: cartofi prajiti si pizza. Mai erau unii care scriau in gluma: salam, parizer etc. La melodii favorite de obicei impuneam un numar pentru ca eram copiii pasionati de muzica si ne placeau cam toate melodiile care se ascultau in perioada aceea. La filme la fel, pentru ca aveam atat de mult timp liber incat nu prea ne dezlipeam de tv. Cand eram eu in cls. V-VI nu stiam ce este internetul. De fapt, stiam, dar nu aveam voie la asa ceva. Era ceva sacru. Stiu, suna ciudat, dar parintii mei mi-au dat o educatie si nu m-au lasat sa-mi fac de cap cum sunt copiii din zilele noastre. Cei de 12 si 13 ani se gandesc numai la Internet si la cum sa aiba un prieten si alte tampenii. Hmm... cam asta citesc eu prin reviste gen Bravo si Popcorn. Copii ce nu stiu ce e ala sotronu' sau alergatea. : Ma intristeaza chestiile astea, pentru ca eu cand aveam 12-13 ani stateam numai afara si ma jucam cu papusile. :))
Ma gandeam ca in acele oracole pe care le completam nu stiu daca am intalnit vreodata intrebari de genul: Daca ai putea, ce ai schimba la lumea asta? Ma rog, existau intrebari gen: Ce ai face daca ai avea 1 mil. $? Va dati seama ce imaginatie aveam. Si cate ne doream sa facem cu atatia bani.
Ce n-as da sa mai pot avea varsta aia iar, sa ma bucur din plin de viata.
Dar sa revenim la realitate, mai am 2 ani de liceu si practic nu prea stiu ce voi face cu viata mea. Sper, totusi, sa ma trezesc la timp si sa fac alegerea corecta.
Melodia asta o ador. O seara frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu