20 octombrie 2009

Still alive

Uitandu-ne in urma la acea zi am acceptat faptul ca a fost cea mai buna victorie din viata noastra. Am discutat despre ce s-a intamplat pe 23 Iulie si nici pana acum nu ne-am dat seama cum am supravietuit acelei zile.
Se intampla cu un an in urma cand Jane, Josh, Chris si eu eram in vacanta in Pittsburgh, Pennsylvania. Intr-o zi am gasit o mina la marginea orasului si am decis sa organizam o petrecere in mina cu cativa prieteni ce locuiau in Pittsburgh. Cand au auzit propunerea au zis ca va fi cea mai tare petrecere din vacanta noastra si au mai vorbit si cu alti oameni sa ni se alature. Totul era perfect, insa nimeni nu avea sa stie ce se va intampla in seara respectiva. La ora 23, Chris si cu mine eram deasupra minei si ii priveam pe cei ce petreceau la intrarea in mina. Incet, incepusera sa dispara in mina si am hotarat sa-i urmam. Cand am intrat in mina am realizat ca prietenii nostri se ascund si am inceput sa ii strigam si sa le spunem: "Incetati sa va mai ascundeti. Nu este amuzant." In tot acest timp, Jane si Josh erau la un magazin pentru a cumpara mai multe bauturi si mai multa mancare, deoarece proviziile pe care le luasem nu erau suficiente. Cand au aparut primul lucru pe care l-au spus a fost: "Unde e toata lumea?". Chris a inceput sa tipe si sa arate spre un loc ferit. Cand ne-am uitat intr-acolo am vazut un om mort. Era unul dintre prietenii nostri. Dupa aceea am vazut mai multe cadavre si am ramas ingroziti. Dupa cateva secunde, un om cu un tarnacop in mana a aparut din intuneric si cu toate ca eram foarte speriati, Josh s-a napustit asupra lui si l-a tinut, Chris i-a luat tarnacopul, iar eu si Jane l-am legat cu o franghie ce statea agatata intr-un cui in peretele minei. L-am dus la seriful orasului si am primit o medalie pentru actiunea noastra curajoasa si datorita faptului ca am prins un criminal in serie.
Ne-am adus aminte acea zi ca fiind cea mai mare victorie a noastra, dar si ca fiind cea mai inspaimantatoare zi. A fost ca un cosmar cu happy end. Criminalul se afla acum in inchisoare pentru restul vietii sale, iar noi inca suntem cei mai buni prieteni.
P.S.: Povestea este inspirata de filmul "My bloody Valentine". Este in intregime realizata de mine, iar orice asemanare a personajelor cu persoane reale este pur intamplatoare.

3 comentarii: