6 noiembrie 2009

Muzica

Pentru ca tot vorbea eRRmy intr-o postare recenta de muzica, m-am gandit sa scriu si eu ceva mai mult despre unul dintre hobby-urile mele.
Cel mai bine incep prin a-mi exprima opinia proprie si personala despre muzica romaneasca. Nu am nimic cu nimeni, doar ca m-am cam saturat sa tot aud de Puya si melodiile lui. Nu zic, sunt interesante pentru ca prezinta exact realitatea in care traim, doar ca sa auzi aceleasi melodii in toate locurile in care mergi este deja prea enervant. M-am saturat. Oameni buni, cumparati-va casti. Sunt acele chestii mici sau mari, depinde de preferinte, ce se introduc in ureche si nu permit poluarea fonica. Capisci? As mai avea de zis cate ceva despre cei proaspat intitiati in showbiz-ul romanesc, gen Inna, David Deejay, Deepside Deejays etc. Cei din urma mi se par foarte buni pe treaba lor, dar la fel ca si cu ceilalti, sunt tare curioasa cat or sa reziste.
In ultimul timp n-am mai prea ascultat muzica de tip comercial, adica tot ce se difuzeaza la radio, la tv sau se asculta pe strada si in oricare alt loc. Ascult mai mult muzica rock(rock alternative, in principiu, ca asta imi place cel mai mult), muzica veche, pop s.a.
Cand spun muzica veche ma refer la tot ce se asculta prin anii '80-'90. Cred ca perioada asta a fost ceva gen apogeul muzicii. De ce cred asta? Nu stiu, dar am impresia ca mai toate trupele de succes si mai toti artistii recunoscuti international au avut impact in acest interval de timp.
Dar trebuie sa recunosc ca nu renunt nici la anumite melodii din perioada 2000-2004. Inca ascult cu cea mai mare placere Nelly & Kelly Rowland, Beyonce, Destiny's Child, Usher, Britney Spears s.a. Melodiile pe care le cantau pe vremea aia au avut impact asupra mea, dar nu stiu motivul. Pur si simplu m-au marcat. Tot cam din acea perioada am eu aceeasi melodie preferata. Jay Z & Beyonce - Bonnie & Clyde. O iubesc.
Cam atat am avut de spus. Daca am omis ceva imi amintiti voi.
Si sa nu uit: La multi ani, Kiss FM! Multi ani traiasca, audienta sa va creasca, la multi ani!!! (5 Nov 2009 - 6 ani de Kiss)
P.S.: Sa va amintiti: Danzel - Pump it up

4 comentarii:

  1. cele mai mari asteptari le am de la Deepside Deejays, pe mine nu m-au dezamagit niciodata. Sunt singuri care chiar au demonstrat ca merita sa fie acolo sus, indiferent cu cine au facut o melodie.

    David Deejay a aratat vara aceasta ce ii poate pielea in Fresh Top 40 cand a tzinut "So Bizzare" saptamani bune pe locul 1.

    Cine ar putea sa uite "Pump it up"? :)

    Eu zic ca muzica facuta de romani este intr-o mare crestere si presimt ca anul viitor vom castiga ceva premii importante prin strainatate.
    Mi-e frica la Eurovision :(

    RăspundețiȘtergere
  2. eRRmy, Eurovisionul este doar un concurs unde se arata cat de "pupincuriste" sunt anumite tari. Pentru ca pot sa jur ca nu este nimic corect la concursul ala. Se vede de la o posta ca este manarie. :)
    Sa speram ca muzica romaneasca se va mai schimba in bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1.puya..ti'am zis parerea mea despre el deci nu mai e nevoie de alt comentariu.
    2.dipsaid digeis?...de ce ti se par foarte buni?adica sa fim seriosi..e al dracu de usor sa faci muzica de genu' ala.
    3.bonnie & clyde..great song.
    4.sper sa nu'mi iau bataie:|

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru asta nu-ti iei bataie. Pentru celalalt comentariu: told ya. Cand imi iau carnetul esti primul pe care-l calc. Scuze, pe care-l plimb pe capota masinii.

    RăspundețiȘtergere