7 decembrie 2009

Inceput de iarna (Continuare)

Eram in statie la 2 [...] Acum sa povestesc ce s-a intamplat. Omul acela care nu parea boschetar s-a mutat din dreapta mea in stanga mea, la 2 m distanta. Nu m-am uitat la el decat ce vedeam cu coada ochiului cand ma uitam dupa autobuz. Tot cu coada ochiului am observat ca-si tot tragea cu mainile care le avea in buzunar de geaca destul de lunga, adica o desfacea. O fractiune de secunda mi-am lasat ochii in jos si i-am mutat instantaneu in alta parte. Cred ca v-ati prins ca omul era semi-nud. :| M-am speriat foarte tare pentru ca m-am gandit ca s-ar fi putut urca in 2, ar fi putut sa ma urmareasca pana acasa sau cat stateam in statie, ce s-ar fi intamplat daca nu erau ceilalti doi oameni?! Inca mai ma sperie.
Asta e povestea. D-asta va spun sa fiti mai atenti la ce se intampla in jurul vostru pentru ca vorba mamei "Sunt o gramada de nenorociti pe lumea asta".
Revenind la visele mele de iarna. Abia astept sa fac bradul, sa sting luminile si sa stau langa el sa visez, de preferat singura sau cu persoana la care tin. :) Vreau sa ninga. Imi place zapada, desi nu-mi place frigul. Mereu m-am gandit cum ar fi sa fie cald si sa ninga. Cum ar fi daca aceasta minune ar exista?!
Si sa va prezint melodia aceste seri. Se potriveste cu ambientul. Melodie veche, dar frumoasa.

3 comentarii:

  1. Am patit si eu.:|
    Da' nu asa.Se luase unu de mine.8-|
    Ce vad asa interesant la a te lua de o fata si scumpa(am uitat de modesta:)) ) ca mine?

    RăspundețiȘtergere
  2. imi vine sa si rad, dar si o stare de genu ":|"


    In Romania se intampla orice

    RăspundețiȘtergere
  3. Creatzo, poate mica si scumpa. :))
    eRRmy, de ce iti vine sa razi?:)) Da... Romania, tara tuturor posibilitatilor.

    RăspundețiȘtergere