5 aprilie 2010

Paşte - 4.04.2010

Toate sarbatorile sunt la fel. Cel putin pentru mine. Familie, masa, discutii si... cam atat. Macar acum am mai invatat sa gatesc si ma distrez cand pregatim pentru sarbatori. Anul asta de Paste am facut doua prajituri. Delicioase amandoua.
Am fost si la Biserica. Doar avem obiceiul sa trecem pe sub masa. Dar nu vreau sa mai ma duc la Biserica. Sunt satula sa vad babe care merg la Biserica sa barfeasca. Nu glumesc. In Biserica nu vezi babe care vin sa se roage pe bune. Si-au facut un obicei din asta. Eu una nu le mai suport. N-au ce face acasa si se duc si ele sa mai barfeasca. Si unde altundeva sa mearga decat la Biserica. :|
Sau cum a fost vineri cu trecutul pe sub masa. Cand s-a facut coada sa trecem pe sub masa au inceput sa se ingramadeasca si sa se vaite ca stau de dimineata si ca le dor nu stiu ce si ca sunt bolnave. Femei nebune, v-a pus cineva sa stati de dimineata? Si oricum ati stat jos. Nu stiu de ce va vaicariti atat. Si mai tipa si dascalul sa nu se mai impinga si sa se dea mai in spate, dar la cine tipa? La cei care stateau frumos aranjati, calmi(cat se putea).
Clar nu mai ma duc prea curand la Biserica. Si, in plus, credinta nu sta in mersul la Biserica. Asta mi-e clar. In ce cred si in ce fel cred e o alta poveste pe care probabil am s-o narez altadata.
Si acum sa va incant cu cateva dintre capodoperele mele. :)) Pasca, oua rosii, masa de Paste, flori etc. aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu