30 aprilie 2010

Skittles and Free Fest Ploiesti

Îmi place să cred că există numeroase persoane care au vazut tampiţelele reclame la Skittles. Aceea cu tipii stând pe curcubeu, iar unul dintre ei cade, aceea cu tipul cu un nor deasupra din care plouă cu Skittles etc. Tampiţele, dar pe mine m-au convins să imi cumpăr o cutiuţă de Skittles Fruits. Şi sloganul este destul de interesant: "Feel the rainbow. Taste the rainbow." Şi de astăzi înainte mă declar fană a acestor delicoase bomboane dulci, dar uşor acrişoare. Vă îndemn şi pe voi, cititorii mei, să le încercaţi. N-aveţi nimic de pierdut. Garantat.
În altă ordine de idei, ploieşteni trebuie să vă aduc la cunoştinţă faptul că în perioada 28 - 30 Mai, în Parcul "Constantin Stere" de la Bucov, se vor desfăşura zilele oraşului Ploieşti 2010. Pentru detalii, pentru a afla cine concertează sau orarul desfăşurării Free Festului puteţi accesa site-ul evenimentului, FreeFest.LetsRock.ro , sectiunea Program. Printre cei ce ne vor încânta auzul se numără OCS, El Negro, E.M.I.L., Viţa de vie, Spliff Agent, Ţapinarii, Coma etc.
Acestea fiind spuse vă doresc o noapte cât mai plăcută!

Un comentariu:

  1. Intervin offtopic, insa nu am gasit o adresa de contact: Sunt Mihaela Butnaru, scriu la bookblog.ro, puteti afla mai multe despre mine de acolo sau de pe blogul personal. Momentan lucrez la un studiu despre comunicarea pe bloguri si am nevoie sa imi raspundeti la 16 intrebari despre blogging. Daca va intereseaza sa participati la acest studiu, trimiteti-mi un e-mail la adresa mihaela.butnaru[at]gmail.com si va voi da toate detaliile. Participind puteti cistiga, prin tragere la sorti, un premiu surpriza.

    RăspundețiȘtergere