15 iunie 2010

Cum se spala creierul

adda . Alexandra: stii cum se spala un creier?
Curly Helen: da
adda . Alexandra: do it
Curly Helen: tai din cap, bagi apa, bagi sapun lichid ca e mai eficient, masezi cu sforta , dai cu dusul si dupa cu crema sa fie fin
Curly Helen: :)
adda . Alexandra: =))
Curly Helen: a da, si pui partea din cap la loc
adda . Alexandra: si o cosi sau o lipesti?
Curly Helen: o nimica toata, am mai facut-o de cateva ori:-/
Curly Helen: depinde ce ai la indemana
Curly Helen: da' aci avem
Curly Helen: avantaje si dezavantaje
Curly Helen: la cusut avem asa: dezavantaj e ca se vede urat cusatura ca tre sa fie ata mai groasa sa tina capul ala greu
adda . Alexandra: care e alea?
Curly Helen: avantaj e ca e mai rezistent
adda . Alexandra: =))
Curly Helen: la lipit: dezavantaj e ca risti sa se dezlipeasca la apa, asta daca nu folosesti poxipol (da' dupa parerea se vede cam urat ca am incercat)
Curly Helen: si avantaj e ca nu se vede nimic
Curly Helen: :)
adda . Alexandra: picatura picatura ce lipeste nimic nimic nu dezlipeste
Curly Helen: a pai
Curly Helen: e facatura
Curly Helen: am incercat
Curly Helen: pe unu mircea
adda . Alexandra: mircea?:-s
Curly Helen: ala o zis ca s-a dezlipit cand s-a aruncat in bazin
adda . Alexandra: acel mircea?:-s
Curly Helen: si ca ii plutea creierul p-acolo
adda . Alexandra:=)))
Curly Helen: da cica s-o simtit gol fara
Curly Helen: i-o placut nud asa
Curly Helen: kinky mai sunt si creierii astia
adda . Alexandra: =)))))))))))))))
Curly Helen: pe bune
adda . Alexandra: ce sadica esti \m/
Curly Helen: ca n-am prea multe experiente
Curly Helen: asta e
Curly Helen: :-??
adda . Alexandra: imi place despre tine
adda . Alexandra: eu zic la mine sa incercam cu aracet
Curly Helen: se vede urat
Curly Helen: si se dezlipeste
Curly Helen: crede-ma ca stiu :-j
adda . Alexandra: pai ce daca? zici ca-s o baba batrana cu dintii de lana
Curly Helen: i-am lipit lu una maria si ea era bruneta si se vedea aiurea. cand a intrebat-o maicasa ce are o zis ca e la moda sa-si puna ata alba in jurul capului in semn de pace
adda . Alexandra: =)))
adda . Alexandra: sigur vorbesc cu creatza?
Curly Helen: da
Curly Helen: da' faza e ca
Curly Helen: acu 10 min am fost si mi-am spalat creierul si eu
Curly Helen: si am folosit o lotiune a la creata
Curly Helen: si nu stiu daca e prea buna
Curly Helen: efecte adverse, ce sa-i faci

2 comentarii: