24 iunie 2008

Ti se pare ciudat?

Pare ciudat, dar e cat se poate de adevarat.
Cam de o saptamana ma culc la aceeasi ora si ma trezesc la aceeasi ora.
Dar astazi am fost nevoita sa ma trezesc cand imi era somnul mai dulce.
De ce?
Simplu... vecinii needucati de desupra!
E prea mult spus needucati? Pai nu, pentru ca este cat se poate de adevarat!
Sa sari sau sa alergi ca o persoana disperata prin casa si sa dai volumul muzicii la maxim si bass'ul la fel nu denota altceva decat ca esti o persoana needucata.
Dar sa revenim la obisnuita zi de vacanta.
M'am trezit, m'am spalat, m'am schimbat si am mancat obisnuitele cereale Nesquick cu lapte La Dorna.
M'am asezat la obisnuitul calculator si am intrat pe banalul [ca sa mai schimb cuvantul] messenger unde gasesc aceleasi banale persoane in fiecare zi.
Si m'am apucat de facut bannere ca in fiecare zi pentru ca alta ocupatie mai palpitanta nu am.
Desi este vacanta si ar trebui sa ma distrez, dar cu cine?!
Singura?!
Whateva'...
Am plecat sa iau paine si in drum spre magazin m'am oprit la DoDo, prietena mea de aproape 10 ani.
Am realizat ca iar sunt prima asa ca am asteptat'o desi puteam sa ma duc la magazin si sa ma si intorc.
A coborat [dupa 5 minute de asteptat].
Avea in mana cel mai valoros lucru pentru mine.
Biletul la concertul RBD din 6 septembrie 2008.
Cand mi l'a dat am simtit un fior in stomac de parca as fi primit 1 milion $.
Ironia sortii e ca pana sa ies din casa n'a plouat.
Nici cele 5 minute cat am asteptat'o pe DoDo.
Dar a inceput ploaia exact in clipa in care ea mi'a dat biletul.
Poate ea este persoana care aduce ploaia [:))].
Si o ironie si mai mare este aceea ca dupa ce am intrat in bloc ploaia s'a oprit. Nu e ciudat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu