27 iulie 2008

I'm back...

Yeah... i'm back. Mi-ati dus dorul? Nu? Asa ma gandeam si eu :) Sa incep cu inceputul adica ce s-a intamplat acum o saptamana la nunta... Era cam 20:50 cand am plecat de acasa. Pe la 21:03 eram in fata restaurantului President 2 [Bucov] pregatiti sa intram. La intrare ne asteptau prietenii nostri, socrii mici. Au aparut si mirii si nasii... pentru moment am ramas blocata. Mireasa arata in genul la cum ma imaginez eu mireasa peste vreo 10 - 13 ani. Ca o printesa venita din filele cartilor cu basme si printi pe cai albi. Dupa banalele "Casa de piatra!" si "Sa va traiasca!" am trecut la asezarea la mese. N-am ramas unde eram asezata si m-am mutat. Au fost cateva surprize foarte frumoase din partea celei de-a doua perechi de socrii mici [mama miresei a fost maritata inainte cu alt barbat, tatal biologic al miresei care este insurat cu Nico]. Au venit trupa Rebel de la teatrul de revista din Ploiesti, 4 fete si un baiat, si au dansat melodii consacrate, apoi au cantat Mihaela Barbu si Romeo, prieteni cu Nico. Au mai venit un baiat si o fata care practicau dans sportiv. N-am stat decat pana la 4 jumatate, dar am aflat ca nunta a durat pana la 8. Asa nunta frumoasa mai rar. Tortul a fost simplu, frumos si gustos. Singura mea poza in care am iesit groaznic
S-a furat mireasa... inainte de 00:00 deci nasul plateste :) De la stanga la dreapta: Dj, prietena miresei[Marina], Ioana[sora miresei si una dintre gemene], fratele mamei miresei[in spate], mirele[frumos costum] si nasul.
Nico

Casa de piatra! La multi ani!

La un vals... Am fost si la ciorba de potroace de a doua zi si a fost la fel de frumos ca la nunta. Ne-am relaxat. Asa nunti sa tot fie! Iar restul saptamanii am lenevit... am lenevit... si cam atat ca a cam plouat. :) P.S.:Daca mai apar poze mai dragute le veti vedea. Asta e cam ce am prins eu cu telefonul. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu