28 iulie 2008

Wanted!

Poate imaginile nu sunt prea descriptive, dar sunt atractive.
N-a durat prea mult sa-mi dau seama ce cauta pozele acelea in telefonul meu si daca fac parte dintr-un film sau altceva. Stiam doar ca sunt cu Angelina Jolie, una dintre actritele mele preferate si ca poate de aceea le-am incarcat pe telefon. Dar de cand am pozele, vazandu-le si prin reviste, am realizat ca sunt dintr-un film. WANTED!
Ador filmele de actiune. Ieri seara m-am trezit uitandu-ma la film. Doar cand am auzit titlul peliculei mi-am dat seama ca trebuie vizionat. Mai multe nu pot sa povestesc decat va sfatuiesc sa vedeti filmul Wanted. Nu aveti nimic de pierdut.
Este genial filmul. Este pur si simplu perfect.
Wesley, Fox, Sloan, Cross, The Gunsmith, The Butcher, The Repairman si Pekwarsky sunt cele mai bune personaje pe care le-am intalnit vreodata intr-un film.
A fraternity of assassins.
Just WANTED!

2 comentarii:

  1. Genial filmu.
    :x
    absolutely brilliant :x
    cu toate ca imi place mai mult 21 :x
    tre sa recunos cca din wanted n`am vazut decat foarte putin si probabil de asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. sormeah pe bune daca nu-l vezi de la cap la coada cu atentie ai de pierdut... nu stiu ce, dar ai:))
    :x e bestial James McAvoy :x
    :D

    RăspundețiȘtergere