19 octombrie 2008

Poate niciodata nu este prea tarziu

Imi doresc sa incep o viata noua. Sa o iau de la zero, sa-mi repar greselile si sa pastrez ce momentele placute. Imi doresc sa fiu alta persoana, sa ma schimb pentru mine. Dar cum toate problemele ma fac sa fiu depresiva si emotiva nu vad niciun nou inceput in viitorul apropiat si nici nu vad cum as putea sa trec peste toate mai repede. D
esi in viata mea cotidiana am parte de multe surprize, majoritatea sunt neplacute. Definitia mea este aceea de a fi ca un robot controlat de probleme si griji, de ce li se intampla celorlalti, un mecanism ce incepe sa rugineasca deoarece niciodata nu primeste ce are nevoie.
Astept sa treaca timpul sa pot vedea viata si in altfel, nu numai dintr-un unghi trist si aproape mereu plin de depresie si stres.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu