16 ianuarie 2009

Amazing vs. amuzant

M-am gandit ca poate daca pun acest video multi vor considera ca nu-mi place Mircea Badea. Nu e deloc asa. Se pricepe foarte bine la ceea ce face si chiar daca mai are si momente in care mai acuza pe cine nu trebuie, de ex. blogosfera.
Astazi am primit un e-mail de la homemade si ma uitam sa vad ce concursuri mai sunt si ce video au mai fost uploadate. Din intamplare am gasit concursul "Parodii la seriale, emisiuni si filme romanesti", implicit si video "In gura presei". Cat de bine poate sa-l imite tipu' din video pe Mircea Badea veti vedea si singuri. Pe mine m-a amuzat copios momentul in care "Mircea Badea" ia pauza. :))
Alt moment interesant al zilei a fost si acela in care am gasit un video pe care nu pot sa-l descriu. It's amazing. Si deoarece stiu ca nu sunt singura careia ii place basket-ul il postez aici poate cineva se va uita la el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu