10 ianuarie 2009

Nu stiu. Nu vreau.

Da play si citeste.
Am incheiat un alt capitol din viata mea. Am terminat definitiv capitolul despre baiatul "perfect". Ce a fost s-a terminat astazi pentru totdeauna. Minciunile lui au fost indeajuns de bune pentru a merge mai departe. Si asta m-a facut sa-mi dau seama mai bine cat de mult urasc minciuna.
Se intampla tot felul de lucruri in jurul meu. De exemplu, o eleva din liceul meu a fost injunghiata. Nu vreau sa fac reclama proasta liceului si nici sa-mi pun pe cineva in cap, dar totusi, ce au copii asta in cap?! Si eu sunt adolescenta, dar nu am probleme de comportament ca altii. Mai multe amanunte gasiti aici.
Dar cum traiesc in Romania nici nu ma astept la mai mult.
Nu stiu si nici nu vreau sa stiu exact ce s-a intamplat exact pentru ca nu imi pasa. D-asta nici nu am citit articolul, m-am uitat doar la poze, mai ales la cea cu domnii directori. Sa traiti! :))
Si ca sa revin la ce ma intereseaza va aduc la cunostinta ca inca nu mi-am gasit cizme pentru excursia despre care inca nu am apucat sa povestesc. Da, excursie de 3 zile in Busteni. Suntem atat de nerabdatori(eu si colegii mei) si ne facem tot felul de planuri. Abia asteptam.
Si inca nu mi-am gasit "Dragostea nu moare" scrisa de Maitreyi, roman-raspuns la opera lui Mircea Eliade, "Maitreyi" si nici ghidul complet despre Japonia nu am reusit sa-l cumpar. Dificila perioada.
Btw, ati auzit de Jim Morrison? Am vazut acum vreo saptamana un documentar despre el pe Discovery. Nu-mi vine sa cred ce viata ar fi putut sa aiba si ce esec total a devenit. A ajuns alcoolic la o varsta destul de mica si asta i-a ruinat cariera si viata si consumul de droguri a fost picatura ce a umplut paharul. Daca vreti sa aflati mai multe cautati pe Wikipedia. Cum ar spune Cabral: "Spuneti NU drogurilor!". Am adus vorba de Jim Morrison pentru ca nu stiam nimic despre el si despre trupa The Doors atunci cand am ascultat prima oara melodia de mai sus intitulata Riders on the storm, un remix al melodiei originale cantata de The Doors. O melodie care se potriveste in multe situatii, in multe cazuri...
Asta e cam tot ce am de spus si va promit ca atunci cand mai am timp liber mai scriu pe blog.

2 comentarii:

  1. Postul tau a inceput intr-o maniera trista dar ma bucur ca spre sfarsit am vazut o nota de optimism in excursia de la busteni:).Sper sa te distrezi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci cand l-am scris chiar eram trista, dar acum cand ma gandesc sunt chiar mandra ca am putut sa merg mai departe.
    Si iti multumesc. :D Si eu sper sa ma distrez... 8->

    RăspundețiȘtergere