30 decembrie 2009

Hai pa, 2009!

Sa vedem. M-am gandit sa fiu si eu in pas cu moda si sa fac o retrospectiva a anului ce e pe cale sa se sfarseasca. E destul de simplu. In mare parte a fost un an trist. Moartea lui Michael Jackson, probleme personale, dezamagiri si dorinte neindeplinite.
Si ca sa vad si partea buna a lui 2009, cred ca am avut parte si de cateva chestii frumoase. L-am cunoscut pe Razvan, cred ca e cel mai bun lucru care mi s-a intamplat, am avut parte de o excursie in februarie pe care n-am s-o uit niciodata, m-am apropiat de cateva persoane mai mult decat ma asteptam. Am descoperit ca am prieteni care-mi sunt aproape mereu si pe care ii iubesc.
Nu stiu ce vreau anul viitor. Poate sa fiu mai fericita. Oricum se vor schimba multe. Voi fi majora, imi voi lua carnetul si asta e cam tot ce stiu.
Va doresc la toti un an nou plin de ce vreti voi. La multi ani!
P.S.: Vreau sa gasesc un loc pentru capul meu. :))

4 comentarii:

  1. Un an nou fericit si plin de ce iti doresti tu:))!

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fie ca anu' care tocmai a inceput sa fie mai bun ca toti ceilalti de pana acum.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos. La fel iti doresc si tie. La multi ani!

    RăspundețiȘtergere