11 ianuarie 2010

2010

Hei, incep prin a va ura 'La multi ani!' si toate cele. :D Mi-a fost cam lene sa scriu in astea 11 zile de cand a inceput noul an, dar recuperez. Sau cel putin asa planific. Am fost si destul de ocupata ce-i drept. Sa ma dau mare? Intrebarea e: pot sa ma abtin sa nu? Ehh, pai am luat 88 de puncte la olimpiada de limba romana, etapa judeteana, asta insemnand mentiune si 80 de puncte la olimpiada de limba engleza, asta insemnand tot mentiune, cred. Inca nu stiu sigur cu engleza.
Acum ca am terminat cu mandria, stiu ca nu sunt deloc modesta, impartasesc cateva din planurile mele pentru anul asta. Primul este sa-mi iau carnetul, fara discutii. Altul este sa trec la chimie :)) si nu in cele din urma, I want to make my boo happy. El ma face sa fiu fericita tot timpul, deci imi doresc enorm sa fac si eu asta. [Stiu c-o sa citesti, pinguin mic si scump]
Alt plan este acela ca vreau sa ma perfectionez in materie de Photoshop. Cand o sa am timp voi uploada cateva din ""minunatele"" mele creatii! :)) Pana atunci vi-o prezint pe Creatza.
Nu dati click pe link, ci priviti aceasta minunata fotografie cu ea: (poza gasita aici)
Trebuie sa recunosc ca mie chiar imi place. E foarte dulce, scumpa si simpatica.
In concluzie, sa incepem anul pe blog intr-un mod energic si sa auzim numai de bine in 2010. Sean Paul - So fine. Genial ritm, e tot ce pot spune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu