4 februarie 2010

JOI

M-am trezit dimineata intrebandu-ma daca astazi este miercuri sau joi. Sincer, nici pana acum n-am aflat ce zi e, dar nici nu vreau. Intuitia feminina nu se insala niciodata, iar intuitia mea imi spune ca nu mi-ar placea raspunsul. Asa ca raman cu intrebarea. :)
Oricum, e una din zilele in care m-am trezit la 1 si ceva si fac... nimic. Adica stau p-aici si ma invart pe internet, cu gandu' la niste carti pe care as vrea sa le citesc, dar cum lenea mea se masoara in kilometrii nu pot sa fac asta.
Ideea e ca tot invartindu-ma eu pe net, pe la tv(da, am ajuns si p-acolo cat am mancat) am descoperit cateva chestii super tari. O descoperire ar fi programul de muzica 1Music Channel, de care nu mai ma puteam indeparta, dar cum am vazut ca au si un site, pe care poti urmari programul online am lasat tv si m-am mutat pe net. Deci va recomand 1Music Channel. Imi place enorm faptul ca difuzeaza atat muzica veche, cat si muzica noi. Ba chiar am vazut si videoclipurile lui Guess Who - Locul potrivit si al lui Spike - Scandal. :)
Cealalta chestie super ok descoperita este site-ul lui Smiley. Am dat de el pe Facebook, mi-am apropriat un loc pe Marte si trebuie sa recunosc ca-mi place. Deci vizitati-l.
Revenind la dilema mea... intre timp m-am uitat ce data este astazi si cum sub data este afisata si ziua... e joi. :( N-au mai ramas decat 3 zile jumatate de vacanta. :( Triiiist.

Un comentariu:

  1. BlogWidget - ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
    Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau.
    Sau un posibil parteneriat reciproc avantajos, Sustine BlogWidget, detalii si bannere la alegere la pagina de contact.

    RăspundețiȘtergere