25 martie 2010

Azi nu

Pentru ca am chef sa scriu si mi-e lene sa fac orice altceva, am sa scriu. Nu stiu despre ce. Am sa aberez. Va voi plictisi si va voi face sa iesiti de pe blog inainte sa terminati de citit. Sau nu.
Incep cu cea mai tare postare si cel mai tare filmulet pe care l-am vazut in ultimul timp. Gasiti pe blogul lui Adelin cel mai tare cersetor. Sunt sigura ca filmuletul este facut de caterinca, dar e bun.
Sa continuam. Mi-e lene. Vreau sa scriu dar nu stiu ce.
Aaa da, era sa uit sa va amintesc, ploiesteni, de tweetmeet. Ploiesti TweetMeet, editia a II-a are loc pe 28 Martie, incepand cu ora 20:00 in Retro Caffe. Invitat special: Florin Grozea. Mai multe detalii gasiti aici.
Pana acum n-am aberat. Doar am impartasit anumite lucruri care mi se par interesante si importante. Dar sa nu uit. Trebuie sa aberez. Uhm, daca as stii si ce... Mai bine o las balta si va povestesc altceva altadata.
Si pentru ca tot n-am chef va las sa ascultati o melodie foarte potrivita in momentul de fata.
Pe data viitoare!

2 comentarii:

  1. Caterincă sau nu, mai contează? E foarte tare faza. :)) Şi reflectă oarecum realitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faza cand si-a scos iPhone-ul la vedere (se vedea clar ca e iPhone dupa felul cum l-a deblocat) si cum a inceput sa fuga, a fost geniala :)))

    Nu uitati de #ploiestitweetmeet

    RăspundețiȘtergere