18 mai 2010

10 things you don't know about me

1. Urăsc insectele de orice gen. Alea de zboară(muşte, albine etc.), se târăsc(viermi, gândaci etc.)
2. Ador marea. Marea mă relaxează. Nu mă prea interesează plaja, iar muntele nu mă atrage decât dacă este vorba de o excursie cu prietenii sau aşa ceva.
3. Urăsc iarna. Nu-mi place să-mi dârdâie dinţii în gură de frig sau sa nu ştiu pe unde să mă mai pitesc de ploi si zăpezi. Însă, îmi place să mor de cald şi să nu ştiu ce să mai dau jos de pe mine.
4. Ador să fac poze şi în acelaşi timp nu sufăr oamenii care se feresc de aparat de parcă i-ar mânca.
5. Am şase actori preferaţi: Heath Ledger, Gerard Butler, Johnny Depp, Will Smith, Wentworth Miller şi Cameron Diaz.
6. Ador filmele de groază, dar din păcate nu prea se mai găsesc dintr-alea de te fac să ţi se ridice părul în cap de frică sau măcar să te menţină speriat.
7. Oraşul meu de suflet este Tokyo, deşi nu l-am vizitat vreodată. Mă atrage prin multe lucruri, dar nu cred că aş putea contura prea bine unul dintre ele.
8. Când eram mai mică aveam 2 hamsteri. Pe unul îl chema Riki, iar pe celălalt îl chema Miki. I-am botezat aşa pentru că-mi plăcea foarte mult emisiunea aceea pentru copii "Kiki, Riki, Miki".
9. Nu vreau să mă mărit vreodată. Mi se pare o tâmpenie. Nu încerca să mă convingi că nu e aşa pentru că nu vei reuşi.
10. Întotdeauna m-am înţeles mai bine cu băieţii decât cu fetele.

2 comentarii:

  1. 1. Uras albinele si viespele.
    2,3,4 la fel :D
    5. N-am asa ceva
    6.Nu sunt cu filmele de groaza, dar cu prietenii merge.
    7....
    8. Eu am avut 2 papagali, pereche pe nume Miki si Riki =))
    9.Mai am pana atunci
    10.N'am probleme :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha. eRRmy, tare rau faza cu papagalii. =))

    RăspundețiȘtergere