11 septembrie 2010

Înapoi la începuturi

Trec peste veşnicele scuze şi scriu direct. Despre ce încă nu mi-am dat seama, dar voi afla pe parcurs. De fapt, în momentul ăsta încerc să-mi dau seama ce ar putea fi îndeajuns de interesant încât să capteze atenţia cititorului. Uhm, poate o poveste ar destinde puţin atmosfera, dar nu prea ştiu ce să povestesc.
Uite o idee. Vara.
Am atâtea de spus despre vară. Şi aş vrea să dau timpul înapoi şi să refac tot ce-am făcut vara trecută- Anglia, mare, distracţie non-stop. Ce altceva mi-aş mai putea dori? M-am distrat cât şi cum am vrut şi nu a fost nimeni care să mă împiedice.
Am făcut tot ce mi-am dorit: dormit pe plajă, dimineţi cu răsărit de soare tremurând în faţa mării, nopţi albe şi multe alte nebunii. Viaţa e frumoasă la 18 ani. E exact cum ar trebui să fie. Fără prea multe bătăi de cap, multă dragoste, mulţi prieteni şi muuult fum. Fum? La ce ma gândeam oare când am precizat de fum? Hmm, încerc să-mi amintesc, dar e cam complicat.
Hai să lăsăm visarea deoparte. "Dormi lângă mine şi visează-mă."
Şi pentru ca vara mea să fie completă, în curs de desfăşurare se află si unul dintre cele mai mari visuri ale mele, dar despre care voi vorbi doar în momentul în care va fi complet realizat.
Keep dreamin' out loud.

3 comentarii:

  1. Luni reincepe toata nebunia, dar eu sunt intr-o continuua visare. Mai ales de cand s-a terminat vara.

    Inca mai visez la rasariturile de soare, noptile pana tarziu sau petrecerile cu prieteni.

    Oare viata a devenit un vis sau visurile devin realitate? cc Spike - Realitate


    Sper sa iti ideplinesti marele vis, mai ales ca toti visam la asa ceva cand avem 18 ani :)

    Welcome Back! Mi-a fost dor de postarile tale. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, eRRmy. Si mie mi-a fost dor sa postez. :D
    Si referitor la vise, cred ca devin realitate uneori asa ca hai sa ne bucuram ca putem sa visam. La vara, la rasarituri si apusuri, la tot ce ne face fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vara... hmmm am petrecut foarte multe clipe de neuitat si principalul ar fii acel concurs de care mi-a spus eRRmy si am reusit sa castig acel LCD, pe de alta parte cam toate serile s-au transformat intr-un maraton de bicla/role la sala tot cu eRRmy... :))... in rest vara, soare, cotinesti, concert cu "baietii mei" Grasu XXL, Agresiv, Spike, Guess Who




    oh... doamne bn k ai revenit :*

    RăspundețiȘtergere