13 noiembrie 2011

Ai o sansa!

Wow! A trecut ceva timp de cand nu am mai aruncat un ochi aici. Dar acum am facut-o pentru ca simt nevoia sa ma descarc. Am nevoie de un "prieten", iar blogul a fost intotdeauna aici cand am avut nevoie de el.
Vreau oarecum sa-mi gasesc raspunsuri la intrebari si vreau sa schimb anumite lucruri.
Vreau sa-mi pot ajuta prietenii, oricat de departe ar fi ei. In momentul de fata ma simt, practic, neputincioasa si nu vreau sa pierd pe cineva drag pentru ca atunci m-as simti si mai incapabila si ar durea si mai tare, dar deja doare prea tare.Este poate cel mai urat lucru sa stii ca cineva are nevoie de tine, iar tu nu poti face mai mult decat sa spui un lucru bun.
Pana ieri nu am crezut ca pot fi trista pentru lucrurile pe care le fac altii, dar se pare ca in viata mai e nevoie si de cate o palma pentru a reveni cu picioarele pe pamant. Stiu ca ranesc persoanele la care tin cu adevarat si incerc pe cat pot de mult sa schimb asta, dar se pare ca de cele mai multe ori esuez.
In concluzie, nu vreau sa mai fiu negativista, dar vreau sa dau un sfat tuturor celor care citesc asta. Nu va lasati prietenii balta atunci cand au nevoie de ajutor. Chiar si o vorba buna intr-o perioada grea conteaza enorm. Toti meritam o sansa si toti avem nevoie de sustinere morala. Tu ai o sansa sa te schimbi, sa fi un om mai bun. NU O RATA!

2 comentarii:

  1. Bună ziua, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriți să facem un schimb de link-uri. Eu voi posta link-ul dumneavoastra pe doua bloguri : www.bycetateanu.wordpress.com si pe www.romanicateiubesc.blogspot.com , in schimbul postarii pe blogul dumneavoastra a link-ului blogului meu de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere