8 februarie 2014

Viata la bloc

De cand ma stiu stau la bloc. Din pacate, asta nu este deloc cel mai optim mediu pentru orice ai vrea sa faci.
Spre exemplu, nu poti asculta muzica foarte tare ca incep vecinii sa bata in calorifer. Nu poti sa stai linistit in casa pt ca ai vecini nebuni care tipa si urla de parca sunt pe stadion. Pe astia ii acoperi cu muzica cu volum maxim, dar asta o sa-ti creeze probleme cu ceilalti vecini.

Ultima descoperire. Vecinii noi. Cei care amenajeaza apartamentul. Sunt acei vecini care au o bormasina. Si o folosesc de luni pana duminica intre 8-11 dimineata. Mama mea a venit de la schimbul 3 si probabil ar fi vrut sa doarma putin... pai dormi daca poti ca simti spiralul ala pana in adancurile timpanului. Eu am dormit 2 ore toata noaptea si cand am reusit, in sfarsit, sa adorm iar, s-au trezit cu bormasina in brate dand gauri. Pai in cazuri d-astea cum sa nu iti vina sa te duci, sa iei bormasina si sa le gaureati capul???
De cand scriu postarea asta au luat pauza de la dat gauri (pana la urma cate gauri sa mai dea, sa fim seriosi) si au luat in primire un ciocan. Poc! poc! in capul meu iar.

Sa fie oare o conspiratie impotriva somnului meu?

Viata la bloc este "minunata", este ca un ghimpe in ceafa, ca o padure plina cu lighioane...

2 comentarii: