21 octombrie 2010

Share

Ati observat ca in ultimul timp toata lumea vrea cate ceva? Unul vrea o tigara, eventual si un foc, altul un sandwich, altul un servetel etc. Nu fac referire la nimeni, este o generalizare a ceea ce vad zilnic. Ceea ce vreau sa spun este ca nu vad nimic rau in a cere cuiva ceva ce-ti foloseste. Nu cred, sau cel putin imi place sa sper, ca exista persoane care cer cate ceva doar pentru a-i face paguba celuilalt. O fac doar de nevoie.
Eu, personal, impart cand am si cand nu sunt intr-o pasa proasta, pentru ca atunci sunt foarte zgarcita. O fac deoarece ma gandesc la faptul ca poate vreodata am si eu nevoie urgenta, dar nu neaparat, de ceva si nimeni nu ma ajuta.
Nu e un lucru rau sa imparti. Nu fii egoist/a! Bine, acum nu te apuca sa imparti si cheia de la casa, masina sau prietenul/prietena. :))
Si dat fiind acest context vreau sa postez o melodie care mie personal imi place mult, fiind o relatare a realitatii in versuri.
Guess Who - Unu Altu
P.S.: S-ar putea sa revin mai pe seara cu o postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu