31 octombrie 2010

Ultima data. Inca o data.

Hmm... copilarie. Atat imi vine in minte in momentul asta. Motivul este acela ca dupa 2 zile de zacut din cauza unei viroze respiratorii am realizat muuulte chestii. Mi-e dor de copilarie, dar inca am prieteni, sau cel putin o prietena, pe Ami, care sa-mi aminteasca de ea si asta ma face extraordinar de fericita. Si ca veni vorba de Ami, mi-ar placea sa va povestesc despre aceasta persoana minunata care mereu este extrem de convingatoare si te face sa realizezi multe chestii doar prin ceea ce-ti zice in mod indirect, dar as prefera sa pastrez pentru mine restul, poate din egoism.
Si in zilele astea 2, cred ca vineri mai exact, pe Antena 2 era difuzata in reluare o emisiune a domnului Cristian Brancu in care era invitata trupa Hi-Q. Recunosc ca am avut un şoc pentru ca eu nu prea sunt la curent cu evenimentele mondene, sa-i vad pe cei din trupa in formula lor initiala cu Dana Nălbaru. Pur si simplu mi-au dat lacrimile in acel moment. Trupa asta cred c-am s-o iubesc mereu pentru ce au facut si pentru ce au ramas. Si sa nu mai zic despre ultima lor melodie care ma face sa vibrez de cate ori o ascult. Chiar in seara asta eram in taxi si la radio incepuse "Inca o data" si m-a trecut un fior pe sira spinarii. Just love.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu